Skip to main content

Meest gestelde vragen

U ziet nog een oude versie van uw webwinkel

Bij het live zetten wordt vaak een nieuwe server gebruikt en meestal worden er ook DNS (Domain Name System) aanpassingen gedaan. Daarbij is vaak sprake van een overgangsfase die enkele uren tot soms wel 3 dagen kan duren. In die fase is het heel goed mogelijk dat op sommige apparaten de oude versie van de webwinkel nog te zien is, en op andere de nieuwe. Dit is normaal. Het probleem lost zichzelf op na hooguit 3 dagen, maar meestal al binnen 24 uur.

Een tweede reden voor dit probleem kan zijn dat het een oudere cache versie is van uw webwinkel. Leeg daarom a.u.b. eerst het cache geheugen van uw browser (gebruik control-F5 om uw cache te legen).

Wat doen jullie aan backups, wat zijn de zekerheden

We maken dagelijks naar 2 lokaties toe een backup. Deze wordt tot 30 dagen bewaard. Garantie op dataverlies kunnen we niet geven, wel 99,9999% zekerheid.
Zo maken we elke 3 maanden een extra backup naar de lokatie in Uden. Stel dat er toch iets gebeurt wat niemand verwacht. Een datacenter gaat compleet stuk of
failliet, er is geen stroom meer beschikbaar etc. etc. dan hebben we nog altijd een plan B!
Dat is denk verder, denk Mediaversa!

Ik wil een email adres bijmaken of wijzigen

Bel ons of mail ons en geef aan welk email adres je bij wilt maken, wij regelen een login en wachtwoord binnen 24 uur! Meestal is dit ook nog eens gratis! Afhankelijk van je abonnement. Indien er meerkosten bijkomen zullen we dit aangeven. In verband met privacy wetgeving verstrekken we wachtwoord eenmalig. Het wachtwoord is bij ons niet bekend.
Indien u deze verliest dienen we het wachtwoord te resetten.

Staat uw vraag er niet tussen?

Wij zijn voor al uw vragen altijd bereikbaar door te mailen naar verkoop@mediaversa.nl.

Voor updates aan uw site kunt u tevens mailen naar updates@mediaversa.nl of bij storingen naar helpdesk@mediaversa.nl.

Laten we samen verder denken!

Tijd voor een volgende actie: