Kernwaarden

Enthousiast

Enthousiasme is iets wat meer is dan klanttevredenheid en klantvriendelijk zijn. We zien uw bedrijf als ons eigen bedrijf en proberen uw enthousiasme dat van ons te laten zijn! Indien wij uw missie kennen en weten waar u warm van wordt dan kunnen we dat ook creeëren op internet. De klanten waar u blij van wordt wilt u ook bereiken op internet. Dit in plaats van mopperende of zeurende prijskopers die u wellicht liever ziet gaan dan komen. Onze medewerkers zijn geselecteerd op daadkracht en enthousiasme. Omdat we denken dat je passie niet kan leren, kennis wel, kijken we altijd eerst naar de mentaliteit van onze mensen. U zult dan ook enthousiast zijn over uw aanspreekpunt binnen Mediaversa en enthousiast zijn over ons werk. Bent u dit niet dan zijn we ook niet te beroerd dit op alle manieren dan recht te zetten. We zitten natuurlijk ook niet zitten te wachten op mopperende of zeurende klanten.

Ons motto is: “We komen graag over 30 jaar nog bij u over de vloer” Aangezien we eigenlijk altijd kansen zien bij nagenoeg elk bedrijf zijn we ook altijd enthousiast. Door internet creeëren we gemak en extra omzet wat ook punten zijn waar je lekker enthousiast over kan worden.

Uw succes is dan ook ons succes en we zetten ons daar volledig voor in.

Vanuit het hart

Ook op vlak van onze maatschappij en de mensheid denken we verder. Als bedrijf staan we midden in de maatschappij en willen we werkelijk een steentje bijdragen aan de mensheid, zowel in deze generatie als ook volgende generaties. We doen dit op micro niveau door mee te denken bij ons klanten. Vaak is internet ook een besparende factor en milieuvriendelijker dan bijvoorbeeld papieren media. Ook kan je vaak kosten besparen op traditionele reclame door het te digitaliseren. Het online afhandelen van bepaalde taken scheelt ook reistijd en bespaart milieu en het allerbelangrijkste is dat je ook werktijd kan besparen door internet goed in te zetten. Wat fijn minder stress en minder druk. We laten ons hart spreken door goede doelen te ondersteunen, zowel in de regio als over de gehele wereld omdat we vinden dat elk mens in zijn basisbehoeften moet kunnen voorzien. Gezondheid en goede voeding vinden we dan ook een belangrijk doel. Een gedeelte van de winst geven we dan ook graag weg aan goede doelen. Verder ondersteunen we ook graag regionale goede doelen die onze directe leefomgeving wat prettiger maken! Denk aan stichtingen en verenigingen die het dorp of stad gezelliger maken en doorgaans geld ook: ergens mee bezig zijn is op zich al een goed doel.

in 2015 hebben we zelf een club opgezet: “Ondernemers vanuit het hart.” In korte tijd hadden we 25 bezoekers en het bleek dat veel ondernemers ook vanuit het hart willen werken. Motto voor ons is: niet maximale bedrijfswinst is het belangrijkste doel, maar een betere en gezonde wereld is veel belangrijker. Goed zijn voor je klanten en voor je medewerkers is hierbij een motto. Maatschappelijk zien we egoisme en meer meer meer graag veranderen in consuminderen of slimmer consumeren (minder belastend voor milieu) en werken aan een wereld die ook voor toekomstige schepselen nog steeds prettig is om op te leven, hoort bij ondernemen vanuit het hart.

Denk verder

Denk verder, denk Mediaversa betekend dat we veel verder gaan dan alleen het maken van een website, het maken van een webwinkel of opzetten van een internet marketing campagne. “U vraagt wij draaien” is ons niet vreemd, maar doorgaans gaan we hier liever een stap verder. We denken bijvoorbeeld na over hoe we meer resultaat uit uw website kunnen behalen. We denken na over uw concurrentiepositie en denken na over het gemak voor uw klanten. De gecombineerde kennis van onze 20 medewerkers zetten we in ten behoeve van u als klant, maar beter nog gezegd voor de klanten van onze klanten. Wanneer we goed nadenken over uw klanten en hun gedrag, zowel op internet als daarbuiten, dan stemmen we de informatie beter af op hen, waardoor u als klant meer resultaat behaald uit uw website!

Wanneer we zien dat er bepaalde dingen beter kunnen, dan zullen we het niet nalaten dit te bespreken! Binnen Mediaversa heeft u altijd 2 aanspreekpunten, een accountmanager als een technische contactpersoon. In totaal kunt u ons dan ook vooral zien als strategische partner op vlak van media en internet. We bereiken dan ook het meeste en komen het beste tot ons recht bij bedrijven die volledig ontzorgd willen worden op internet. Van idee tot website. Van kans tot omzet.

Denk verder, Denk Mediaversa betekend dat we ook economische meerwaarde creeëren. Voor u op financiel vlak betekend dit dat u op de levensduur van een website altijd een optimale omzet-kosten verhouding kunt verwachten. Hierbij zullen we u eerlijk en onderbouwd adviseren! Een website is voor ons pas af wanneer er bezoekers komen die omzet genereren, waarbij er zoveel geinvesteerd wordt zodat het rendabel of optimaal winstgevend is, passende bij uw capaciteit.

Enthousiast

Het verhaal

Enthousiasme is iets wat meer is dan klanttevredenheid en klantvriendelijk zijn. We zien uw bedrijf als ons eigen bedrijf en proberen uw enthousiasme dat van ons te laten zijn! Indien wij uw missie kennen en weten waar u warm van wordt dan kunnen we dat ook creeëren op internet. De klanten waar u blij van wordt wilt u ook bereiken op internet. Dit in plaats van mopperende of zeurende prijskopers die u wellicht liever ziet gaan dan komen. Onze medewerkers zijn geselecteerd op daadkracht en enthousiasme. Omdat we denken dat je passie niet kan leren, kennis wel, kijken we altijd eerst naar de mentaliteit van onze mensen. U zult dan ook enthousiast zijn over uw aanspreekpunt binnen Mediaversa en enthousiast zijn over ons werk. Bent u dit niet dan zijn we ook niet te beroerd dit op alle manieren dan recht te zetten. We zitten natuurlijk ook niet zitten te wachten op mopperende of zeurende klanten.

Ons motto is: “We komen graag over 30 jaar nog bij u over de vloer” Aangezien we eigenlijk altijd kansen zien bij nagenoeg elk bedrijf zijn we ook altijd enthousiast. Door internet creeëren we gemak en extra omzet wat ook punten zijn waar je lekker enthousiast over kan worden.

Uw succes is dan ook ons succes en we zetten ons daar volledig voor in.

Vanuit het hart

Het verhaal

Ook op vlak van onze maatschappij en de mensheid denken we verder. Als bedrijf staan we midden in de maatschappij en willen we werkelijk een steentje bijdragen aan de mensheid, zowel in deze generatie als ook volgende generaties. We doen dit op micro niveau door mee te denken bij ons klanten. Vaak is internet ook een besparende factor en milieuvriendelijker dan bijvoorbeeld papieren media. Ook kan je vaak kosten besparen op traditionele reclame door het te digitaliseren. Het online afhandelen van bepaalde taken scheelt ook reistijd en bespaart milieu en het allerbelangrijkste is dat je ook werktijd kan besparen door internet goed in te zetten. Wat fijn minder stress en minder druk. We laten ons hart spreken door goede doelen te ondersteunen, zowel in de regio als over de gehele wereld omdat we vinden dat elk mens in zijn basisbehoeften moet kunnen voorzien. Gezondheid en goede voeding vinden we dan ook een belangrijk doel. Een gedeelte van de winst geven we dan ook graag weg aan goede doelen. Verder ondersteunen we ook graag regionale goede doelen die onze directe leefomgeving wat prettiger maken! Denk aan stichtingen en verenigingen die het dorp of stad gezelliger maken en doorgaans geld ook: ergens mee bezig zijn is op zich al een goed doel.

in 2015 hebben we zelf een club opgezet: “Ondernemers vanuit het hart.” In korte tijd hadden we 25 bezoekers en het bleek dat veel ondernemers ook vanuit het hart willen werken. Motto voor ons is: niet maximale bedrijfswinst is het belangrijkste doel, maar een betere en gezonde wereld is veel belangrijker. Goed zijn voor je klanten en voor je medewerkers is hierbij een motto. Maatschappelijk zien we egoisme en meer meer meer graag veranderen in consuminderen of slimmer consumeren (minder belastend voor milieu) en werken aan een wereld die ook voor toekomstige schepselen nog steeds prettig is om op te leven, hoort bij ondernemen vanuit het hart.

Denk verder

Het verhaal

Denk verder, denk Mediaversa betekend dat we veel verder gaan dan alleen het maken van een website, het maken van een webwinkel of opzetten van een internet marketing campagne. “U vraagt wij draaien” is ons niet vreemd, maar doorgaans gaan we hier liever een stap verder. We denken bijvoorbeeld na over hoe we meer resultaat uit uw website kunnen behalen. We denken na over uw concurrentiepositie en denken na over het gemak voor uw klanten. De gecombineerde kennis van onze 20 medewerkers zetten we in ten behoeve van u als klant, maar beter nog gezegd voor de klanten van onze klanten. Wanneer we goed nadenken over uw klanten en hun gedrag, zowel op internet als daarbuiten, dan stemmen we de informatie beter af op hen, waardoor u als klant meer resultaat behaald uit uw website!

Wanneer we zien dat er bepaalde dingen beter kunnen, dan zullen we het niet nalaten dit te bespreken! Binnen Mediaversa heeft u altijd 2 aanspreekpunten, een accountmanager als een technische contactpersoon. In totaal kunt u ons dan ook vooral zien als strategische partner op vlak van media en internet. We bereiken dan ook het meeste en komen het beste tot ons recht bij bedrijven die volledig ontzorgd willen worden op internet. Van idee tot website. Van kans tot omzet.

Denk verder, Denk Mediaversa betekend dat we ook economische meerwaarde creeëren. Voor u op financiel vlak betekend dit dat u op de levensduur van een website altijd een optimale omzet-kosten verhouding kunt verwachten. Hierbij zullen we u eerlijk en onderbouwd adviseren! Een website is voor ons pas af wanneer er bezoekers komen die omzet genereren, waarbij er zoveel geinvesteerd wordt zodat het rendabel of optimaal winstgevend is, passende bij uw capaciteit.

Enthousiast

Betrokken

Doordacht

ONLINE
SUCCES.

Zet vandaag de eerste stap