Skip to main content

Kernwaarden

Doordacht

Denk verder, denk Mediaversa; dat is al jaren onze slogan. Het betekent dat we bij het maken van een website, het maken van een webwinkel of het opzetten van een internet marketing campagne, graag verder gaan en verder denken. Natuurlijk: “U vraagt, wij draaien” is ons niet vreemd, maar we gaan graag nog een stap verder. We denken na over hoe we nog meer resultaat uit uw website kunnen behalen. We denken na over uw concurrentiepositie en we denken na over het gemak voor uw klanten. Wanneer we zien dat er zaken beter kunnen, dan zullen we dit met u bespreken. De gecombineerde kennis van onze ruim 20 medewerkers zetten we in voor u als klant, zodat ook u tevreden klanten krijgt. We denken na over uw klanten en hun gedrag, zowel op internet als daarbuiten. Zo stemmen we de inhoud beter af, en behaalt u meer resultaat uit uw website!

Binnen Mediaversa heeft u altijd twee aanspreekpunten: een accountmanager en een technische contactpersoon. U kunt ons dan ook zien als strategisch partner op het vlak van zowel media als internet. We bereiken het maximale bij bedrijven die volledig ontzorgd willen worden op internet: van idee tot website… van kans tot omzet.

Denk verder, Denk Mediaversa. Dat betekent ook dat we economische meerwaarde creëren. Op financieel vlak kunt u altijd een optimale omzet-kostenverhouding verwachten. Ons advies is altijd eerlijk en onderbouwd. Een website is voor ons pas af wanneer er bezoekers komen die omzet genereren. Uw investering moet natuurlijk rendabel zijn; daarvoor werken wij hard. Daarbij geldt: hoe groter het budget, hoe optimaler de winstgevendheid zal zijn.

Enthousiast

Natuurlijk vinden wij klanttevredenheid en klantvriendelijkheid belangrijk; dat vindt iedereen. Ons enthousiasme gaat verder: we beschouwen uw bedrijf als het onze. We laten ons dus graag besmetten door uw gedrevenheid. Vertel ons uw doelen en laat ons weten waar u warm van wordt; wij vertalen dat op internet. U wilt op het internet klanten bereiken waar u blij van wordt. Geen lastige koopjesjagers wellicht, maar serieuze klanten die echt geïnteresseerd zijn in uw product of dienst. Enthousiaste klanten dus!

Onze medewerkers zijn geselecteerd op daadkracht en enthousiasme. Passie kan je niet leren; het draait allemaal om mentaliteit. We weten zeker dat u  enthousiast zult zijn over zowel uw aanspreekpunt binnen Mediaversa als over ons werk. Ons motto is: “We komen graag over 30 jaar nog bij u over de vloer”. Wij zien kansen bij elk bedrijf; we zijn dan ook altijd enthousiast. Internet zorgt voor gemak en extra omzet; ook al iets om enthousiast van te worden!

Uw succes is dan ook ons succes en we zetten ons daar volledig voor in.

Maatschappelijk verantwoord

Ook op het vlak van mens en maatschappij denken we verder. Als bedrijf staan we midden in de maatschappij en willen we werkelijk een steentje bijdragen aan de mensheid, zowel voor deze generatie als voor de volgende. We doen dit in eerste instantie op microniveau door mee te denken met onze klanten.

Gebruik maken van het Internet betekent ook vaak besparen. Zo is digitale reclame natuurlijk milieuvriendelijker dan papieren media; bovendien kunt u zo aanzienlijk besparen op de kosten. Het online afhandelen van bepaalde taken scheelt ook reistijd en spaart het milieu en door internet goed in te zetten, kan ook werktijd bespaard worden. Denk bijvoorbeeld aan online meetings. Wat fijn, minder stress en minder druk!

Ook laten we ons hart spreken door verschillende goede doelen te ondersteunen. Dat doen we zowel dichtbij in de regio, als verder weg in de rest van de wereld. Een gedeelte van de winst geven we dan ook graag weg aan goede doelen.

Denk verder, denk Mediaversa

We vinden dat elk mens recht heeft op gezondheid en goede voeding en geven graag aan goede doelen die dat voor ogen hebben. Ook regionale doelen ondersteunen we; zij maken onze directe leefomgeving prettiger. Denk aan stichtingen en verenigingen die het dorp of de stad gezelliger maken.

Ons motto is: maximale bedrijfswinst is niet het belangrijkste doel; een betere en gezonde wereld is veel belangrijker. Goed zijn voor klanten en medewerkers is dan ook van wezenlijk belang.

Laten we samen verder denken!

Tijd voor een volgende actie: