Bouwen, meedenken, strategiseren
Wilt u een website die werkt voor u? U wilt natuurlijk graag weten wat u dat gaat kosten aan investeringen en wat het u op kan brengen. Om daar iets over te kunnen zeggen, is het belangrijk om goed na te denken over het type website dat u wilt. Websites zijn er immers in alle soorten en maten. Wellicht kunt u alvast nadenken over de volgende zaken:
Het doel van uw website
- Wat wilt u bereiken? Is het de bedoeling dat u meer verkopen genereert? Of wilt u een website die vooral ondersteuning biedt en tijd bespaart? Op een website is informatie 24 uur per dag beschikbaar voor zowel nieuwe als bestaande klanten.
- Wie wilt u bereiken? Door de doelgroep vast te stellen, kunnen we gerichter communiceren en het bereik en de impact van uw website vergroten.
Een website kan u meer verkopen opleveren, maar hij kan u ook veel tijd besparen wanneer u hem op de juiste manier inzet voor communicatie en organisatie. Denk bijvoorbeeld aan een contact- of offerteformulier, een FAQ-pagina of een klantenportaal.
Hoeveel wilt u zelf doen, en wat laat u aan ons over?
- Wellicht schrijft u of één van uw medewerkers professionele, goede teksten, en levert u uw kopij en foto’s zelf aan. Of laat dit aan ons over: wij kunnen u volledig ontzorgen. Als u een beperkt budget heeft, kunt u ervoor kiezen om wat meer zelf te doen.
- Wilt u uw website echt bijzonder maken en nog meer conversie genereren? Er zijn heel veel manieren om dat te doen. Denk bijvoorbeeld aan een dronevlucht door de zaak, een mooie video, professionele foto’s of zoekmachinevriendelijk opgezette teksten.
Wij helpen u graag bij het maken van de juiste keuze. Maak een afspraak met één van onze accountmanagers en laat u informeren!