Mediaversa Support

Mediaversa Support

Noodgevallen

U heeft een bericht gemaild naar urgent@mediaversa.nl voor een ernstige storing.
Kleine storingen, worden tijdens kantooruren afgehandeld.

We hebben uw storing ontvangen. U kunt er vanuit gaan dat we u bericht hebben gelezen en dat de problemen spoedig worden opgelost.
Er kan alleen gebeld worden voor ernstige storingen zoals down liggen van de website /webwinkel.

We verlenen ook ondersteuning buiten, kantooruren en op zaterdag.
Voor oplossing voor nachtelijke storingen en/of storingen op zondag, dient u een speciaal onderhoudscontract te hebben afgesloten.

Verkeerd gebruik van dit nummer (met name buiten kantooruren) daar zijn kosten aan verbonden.
We brengen hiervoor onze uren in rekening tegen 200% uurtarief met een minimum van € 100,-

Hulpvragen (niet urgent)

Tijdens kantooruren, kunt u bellen, een e-mail sturen of een live chat starten om uw helpvraag aan te geven.
Onze openingstijden zijn van 08.30 tot 17.00, echter per e-mail zijn we vaak eerder en later ook bereikbaar voor al uw hulpvragen!

Bel ons op 0413 – 472547

Zelfhulp

Om u van dienst te zijn buiten kantooruren en voor oplossing van veel voorkomende problemen hebben we hieronder
een aantal handleidingen en tutorials neergezet. We willen u vragen zoveel mogelijk problemen eerst zelf hiermee proberen op te lossen,
indien het niet lukt hiermee zijn we u graag van dienst, op een van de onderstaande kanalen!

Handleidingen WordPress

Handleidingen Hosting

Handleidingen E-mail

Doordacht

Betrokken

Enthousiast

SUPPORT
NODIG.

 Ik zet vandaag de eerste stap