Mediaversa Support

Mediaversa Support

Noodgevallen

Buiten kantooruren zijn we voor u beschikbaar voor noodgevallen. Stel uw website ligt er uit of er zijn
onderdelen stuk die essentieel zijn voor de werking.
Afhankelijk van uw onderhoudscontract, de urgentie van het probleem en de duur van
de oplossing lossen we alles ook in het weekend en ’s avonds zoveel mogelijk per direct op.

U kunt uw melding doorgeven aan urgent@mediaversa.nl.
E-mails hierop worden doorgestuurd per sms naar de medewerker die urgent dienst heeft
en deze zal het probleem zover als mogelijk direct oplossen en u contacteren.

Gelieve dit e-mail adres niet te gebruiken voor minder urgente problemen,
voor onterecht gebruik buiten kantooruren brengen we €25 in rekening.

Hulpvragen (niet urgent)

Tijdens kantooruren, kunt u bellen, een e-mail sturen of een live chat starten om uw helpvraag aan te geven.
Onze openingstijden zijn van 08.30 tot 17.00, echter per e-mail zijn we vaak eerder en later ook bereikbaar voor al uw hulpvragen!

Bel ons op 0413 – 472547

Zelfhulp

Om u van dienst te zijn buiten kantooruren en voor oplossing van veel voorkomende problemen hebben we hieronder
een aantal handleidingen en tutorials neergezet. We willen u vragen zoveel mogelijk problemen eerst zelf hiermee proberen op te lossen,
indien het niet lukt hiermee zijn we u graag van dienst, op een van de onderstaande kanalen!

Handleidingen WordPress

Handleidingen Hosting

Handleidingen E-mail

Doordacht

Betrokken

Enthousiast

SUPPORT
NODIG.

 Ik zet vandaag de eerste stap