Ondanks alle controles en doorgevoerde updates kan er soms een probleem optreden met een bepaald onderdeel van de website of webwinkel. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat deze helemaal niet meer werkt. Dit kan allerlei oorzaken hebben.
Gelukkig zijn dit soort problemen gewoon te verhelpen; het is nog nooit voorgekomen dat wij zaken niet konden oplossen. Dus: Geen paniek, u kunt gewoon contact met ons opnemen, dan gaan wij aan de slag.
Hulpvragen (niet urgent)
Kleine storingen kunt u melden via helpdesk@mediaversa.nl en worden tijdens kantooruren afgehandeld.Tijdens kantooruren kunt u uiteraard ook bellen. Heeft u last van een grotere storing die zo snel mogelijk verholpen moet worden? Dan gaan wij ook buiten kantooruren direct aan de slag en kunt u ons mailen op urgent@mediaversa.nl.
Alleen bij zeer ernstige storingen, zoals wanneer de website of webwinkell down ligt, kunt u bellen met ons noodnummer. Bij verkeerd gebruik van dit noodnummer worden altijd kosten in rekening gebracht: 200% van het uurtarief voor de gemaakte uren, met een minimum van €100,-.
Zelfhulp
Voor veel voorkomende problemen en vragen hebben we hieronder een aantal handleidingen en tutorials geplaatst. Zo kunnen we u ook buiten kantooruren van dienst zijn en een oplossing bieden, zonder dat u direct contact met ons hoeft op te nemen. Wij willen u vragen om eerst te bekijken of u uw probleem op deze manier op kunt lossen. Wanneer u er niet uitkomt, zijn wij u uiteraard graag van dienst via één van de hiernaast genoemde kanalen.