Doel
Het doel van een website binnen een online strategie is om het maximale uit alle internetkansen te halen. De website brengt veel leads en verkopen tot stand en een groot deel van de communicatie met uw (potentiële) klanten verloopt ook via die website.
Voor wie
Een website als onderdeel van een online strategie is ideaal voor bedrijven die actief het internet willen inzetten binnen hun bedrijfsdoelstelling. Vaak vindt het merendeel van de verkopen via internet plaats of is het interessant de markt “uit te kammen.” Daarbij kunnen we steeds focussen op een bepaald deel van uw diensten, om die zo optimaal mogelijk te promoten en bruikbare leads te genereren.
Werkwijze
Bij het ontwikkelen van een online strategie is ons contact intensiever en gaan onze adviezen verder dan wanneer we alleen een “Denk”- of een “Maak”-website voor u maken. We plannen periodiek een afspraak in met u als klant, en we bespreken steeds opnieuw wat we oppakken in de volgende periode. Eén van de mogelijkheden is bijvoorbeeld om meerdere websites op te zetten, elk met een eigen focus. Dit bevordert een uitstekende vindbaarheid en vergroot het aantal leads en verkopen via internet.