Skip to main content

Social Media campagnes

Doel

Social media kunnen ingezet worden voor meerdere doeleinden. Dit is afhankelijk van uw doelgroep en het type klant dat u voor uw bedrijf wilt binnenhalen. Wij denken graag met u mee welke vorm van social media voor uw bedrijf interessant kan zijn. Het is belangrijk dat u overweegt met welk doel u sociale media wilt inzetten. U kunt dan bijvoorbeeld denken aan:

  • Onderhouden van contact met klanten;
  • In aanraking komen met nieuwe klanten;
  • Vergroten van naamsbekendheid.

Voor wie

Sociale Media is met name erg interessant voor bedrijven die veel hebben aan een vaste en goede klantrelatie. Door meer contactmomenten met klanten zullen de aankopen per klant toenemen. Klanten zijn beter geïnformeerd over uw organisatie en wat er speelt. Met name bedrijven die klantrelatie hebben voor het leven is het effectief. Daarentegen zijn eenmalige aankopen vaak juist weer meer interessanter voor zoekmachinemarketing.

Werkwijze

In een gesprek met u als klant bepalen we welke doelgroepen we gaan aanspreken via sociale media en welke producten en of diensten in aanmerking komen om via sociale media gepromoot kunnen worden. Daarna kijken we weer specifiek welke sociale media hierbij ingezet kunnen worden. We bepalen een eenmalige investering om het in te stellen. (Hierbij geldt: meer zelfwerkzaamheid is lagere investering) en adviseren u een budget of tijdsplanning om het ook te onderhouden.

Wat kunt u verwachten

  • Opzetten en inrichten Facebookpagina: 4 uur
  • Opzetten reclamecampagne binnen Facebook: 4 uur
  • Externe kosten reclamecampagne Facebook: € 100,- per maand.
  • Opzetten Instagram voor uw bedrijf: 3 uur
  • Periodiek updaten Instagram: 0,5 uur per maand

* Indien u een vast aantal uren per maand investeert, ontvangt u korting op ons uurtarief. Hoe langer de periode en hoe meer uren, hoe hoger de korting!

Aanvullende diensten

Google Ads (SEA) →
internet adverteren →
social media campagnes →
zoekmachine optimalisatie (SEO) →
lokale vindbaarheid →
regionale vindbaarheid →

Laten we samen verder denken!

Tijd voor een volgende actie: